Trendyol garantili ürün bozuldu ne yapmalıyım?
Cihazınızda arıza olması durumunda hasar bildirimini Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri 0850 955 14 14 numaralı telefondan yapmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı en yakın MNG Kargo aracılığıyla Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş.’ye gönderebilirsiniz.
Garantili ürün nasıl iade edilir?
Tüketici, kusura karşılık gelen bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, ürünün yenisiyle veya mümkünse daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı, ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.
Trendyoldan alınan ürün mağazada değişim oluyor mu?
Web sitemiz üzerinden değişim mümkün değildir. Satın aldığınız ürünü mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.
Ürün değişimi nasıl olur?
1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Satış Yönetmeliği uyarınca Alıcı, satın aldığı ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanarak iade edebilir.
Trendyol ürün değişimi nasıl yapılır?
Ürünümü nasıl iade edebilirim? Sipariş detayları sayfasında “İade kodu oluştur” butonuna tıklayın. İade etmek istediğiniz ürünü ve nedenini seçin. Ürününüzün uygunluğuna göre önerilen iade yöntemlerinden birini seçin. Ürününüzü paketleyin. … Hazırladığınız paketi iade kodunuzla birlikte bırakın ve iadenizi ücretsiz olarak tamamlayın.
Bir ürün garantiye nasıl gönderilir?
Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; size en yakın yetkili servis merkezini arayarak ürününüzün garanti kapsamında onarılmasını veya değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. İletişim bilgileri garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.
Garanti kapsamında ürün değişimi kaç gün sürer?
Ürünün tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Ürünün arızası 15 iş günü içerisinde giderilemezse imalatçı-üretici veya ithalatçı; ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar tüketiciye benzer özelliklere sahip başka bir ürünü kullanıma sunmakla yükümlüdür.
Trendyol hangi durumlarda iade kabul etmez?
İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri tüm aksesuarları, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler iade edilemez.
Alınan bir ürünün arızalı çıkması durumunda neler yapılabilir?
Evet, satın alınan ürünün ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iade, ayıpsız eşdeğer bir ürünle değiştirme, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarım hakkına sahiptir. Tüketici dilediği tüm hakları kullanmakta serbesttir.
Trendyol iade inceleme süresi kaç gün?
Müşteri talebinin değerlendirilmesi, Müşteri talebinin Trendyol Express’e ulaştığı günden itibaren 15 iş günü içerisinde gönderiye ilişkin gerekli kontrol ve incelemeler yapılarak tamamlanacaktır.
Değişim süresi kaç gün?
Tüketiciler, mesafeli satış sözleşmelerinde (örneğin internet veya telefonla yapılan satışlarda) 14 gün, kapıda satış sözleşmelerinde 14 gün, taksitli satış sözleşmelerinde ise 7 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
Fiş olmadan değişim yapılır mı?
Satın alma fişi/fatura olmasa bile tüketicinin malı iade etme hakkı vardır. İade edilen mala ilişkin fatura veya benzeri belgeyi bu fişle birlikte almak isteyenler; 3065 sayılı KDV Kanununun 54 sayılı KDV Genelgesi yürürlükten kaldırılmıştır.
Mağaza değişim yapmak zorunda mı?
6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, mağaza veya işletmede görülerek satın alınan ürünler için cayma hakkı tanımamaktadır. Mağazalar bu kanun uyarınca bu tür iadeleri kabul etmekle yükümlü değildir.
Değişim ücretini kim öder?
Mesafeli Satış Yönetmeliği’nde yapılan değişiklikle, arızalı ürünler kapsam dışı bırakılmış olup, müşteri siparişini iade etmek isterse kargo masraflarını ödemek zorundadır. Yeni düzenlemeye göre; sadece arızalı ürünlerin kargo masrafları satıcı veya satış yapan firma tarafından karşılanmaktadır.
Trendyol iade kargo evden alıyor mu?
Müşteriler iade kodunu veya artık iade barkodunu kuryeye iadelerini teslim ederken göstererek işlemi tamamlayabilirler. Kuryeler müşteriyi kararlaştırılan günde adreste bulamazlarsa, bir sonraki iş gününde adresi tekrar ziyaret edeceklerdir.
Garantili ürün tamir edilmezse ne olur?
Ürünün yetkili servis istasyonuna veya yetkili satıcısına garanti süresi içinde tesliminden itibaren on iş günü içinde arızanın giderilememesi halinde sorumluluk imalatçı veya ithalatçıya ait olup, ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar tüketiciye benzer işlevlere sahip başka bir ürün verilmesi zorunludur.
Trendyol hangi durumlarda iade kabul etmez?
İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri tüm aksesuarları, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler iade edilemez.
İthalatçı garantili ürün nasıl garantiye verilir?
Kısaca ithalatçı garantisi, bir şirketin yurtdışından ithal ettiği ürünler için verdiği garantidir. İthalatçı şirket, ithal etmek istediği ürünün üreticisiyle sözleşme yapar ve ardından Türkiye’ye ithal edilen ürün için satış sonrası servis hizmeti sağlar.
Trendyol fatura garanti belgesi yerine geçer mi?
Ürünlerde fatura artık garanti belgesi yerine geçiyor. Fatura tarihinden itibaren 2 veya 3 yıl…